onsdag 2 maj 2007

Spegel Lamborgini





27 kommentarer:

Anonym sa...

Spegel Lamborgini.. Särskrivning + felstavning..
Spegel-LamorgHini..

Fet dock.. :D

Anonym sa...

Kul att herr besserwisser också skriver fel.. korrekt stavning borde vara "spegellamborghini". Det är sällan man skriver ihop ord med bindestreck, vanligtvis görs det med förkortningar eller tal. Tex. 1990-talet, dslr-kamera.

Anonym sa...

Ska vi vara på det viset?
" Draedon sa...

Kul att herr besserwisser också skriver fel.. korrekt stavning borde vara "spegellamborghini". Det är sällan man skriver ihop ord med bindestreck, vanligtvis görs det med förkortningar eller tal. Tex. 1990-talet, dslr-kamera.
"
Då tror jag att Tex. ska skrivas t.ex.

Anonym sa...

Heter det inte divis då om vi ska vara riktigt löjliga?

Anonym sa...

pajas fasoner

Anonym sa...

HAHAHAHA ORKA argumentera om EN ENDA bokstav som fattas å göra en diskussion av det! low-lifes!!

Anonym sa...

kromad annars :P

Anonym sa...

Kanonroliga kommentarer... Äntligen lite mer innehåll än "first", "fake", "cool" etc.

Anonym sa...

troligast är detjavascript:void(0)
Publicera din kommentar polerat aluminium...

Anonym sa...

fy faan vad jag hatar sådana som er.

Anonym sa...

Fin bil - Jävla puckon som snackar här! Håll Käft om ni inte har nått att säga vafaaaaaan

Anonym sa...

gagga

Anonym sa...

jag har hört att den inte ens är kromad utan att den ska vara helt olackerad bara.

Anonym sa...

Finns sån där effektlack hos välsorterade lackverkstäder, kostar runt 80 lax att lacka en vanlig bil med det. Har man inte råd kan man köpa "kromlack" på Biltema.

F.ö. använder man bindestreck när man skriver ihop utländskt namn/ord med svenska. Typ "whatever-blahblah".

Anonym sa...

Dessutom tror jag bestämt det ska uttryckas "t ex", alldeles utan punkt. Mest för att det är roligt att kommentera väldigt meningslösa saker.

Anonym sa...

Hej såssar - diskutera särskrivning etc - medans ni sitter i era passater -99 och döööör....

Anonym sa...

Det är vinyler. Bilen är egentligen vit... Jag vet... Jag har tagit i den.

Anonym sa...

"Hej såssar - diskutera särskrivning etc - medans ni sitter i era passater -99 och döööör...."

varför skulle det vara sossar som klarade av att skriva korrekt svenska? Dessutom tror jag, bland annat baserat på hur du själv skriver, att du inte är äldre än cirkus 13 år. Så, knäpp gylfen för det luktar barnpuder här inne.

Anonym sa...

Jag har en passat (bland annat), och jag dör inte av det...

Anonym sa...

Det heter inte medans, det heter medan.

Anonym sa...

vikken jäla kool bil asså, fan ja bara ha en sån jag vill!
Hehe...

Anonym sa...

Ja.. olackad lär den ju inte vara iom att bilen är i kolfiber.
Olackat kolfiber blir hmm.. svart.

Anonym sa...

kolfiber, hur beng e du på en skala?

Anonym sa...

Det märks juhh att folk är dumma i huvudet. T ex JAG HAR TAGIT I DEN SÅ JAG VET,,, DU VET INTE ETT SKIT. FÖRST tar du reda på vad den är gjord av SEN kan jag säga att den är kromad HELA vägen runt.För jag har själv varit och tittat på den på en bil utställning och känner ägaren + teamet bakom kromningen.

Unknown sa...

Hm, arabisk nummerplåt? Kul för Polisen här ifall de undrar något.

"T ex JAG HAR TAGIT I DEN SÅ JAG VET,,, DU VET INTE ETT SKIT."
Hur kan du inte tro att han skämtar när han påstår att det är vinyler?

Anonym sa...

många olika åsikter om hur bilens lack/ krom är.. ska ni börja diskutera däckmönstrena på framdäcken med ? Lamborghini Lamborghini Lamborghini.. spegellamborghini.. same shit.. alla vet vad det är för bil.. och nej det är inte en special lack på bilen.. och den är inte olackerad heller.

Anonym sa...

Tycker att man inte ska påpeka stavningen på bilen utan bilden.